CD&V stelt nieuwe kandidaten voor

dinsdag, 9 januari, 2018
CD&V stelt nieuwe kandidaten voor

Tijdens de nieuwjaarsreceptie van CD&V Galmaarden op 7 januari was voorzitter Gilbert Van Hautte zeer trots om toelichting te geven bij de verkiezingslijst van CD&V:

“Huidig eerste schepen Patrick Decat, fractieleidster Marleen Merckaert en schepen Ludo Persoons trekken onze verkiezingslijst voor 2018. Zij hebben allen een ruime ervaring opgedaan tijdens het besturen van uw gemeente en willen graag verder werken aan een Galmaarden waar het aangenaam wonen en leven is. We zijn ook zeer blij dat we kunnen blijven beroep doen op onze huidige burgemeester Pierre Deneyer als lijstduwer. Hij heeft meer dan 30 jaar ervaring in gemeentepolitiek en zal ervoor zorgen dat de jongere generatie een duw in de rug krijgt.

Daarnaast zijn ook uittredend gemeenteraadsleden Kurt Penninck, Ludo Van Paepegem, Melissa Van Eesbeek en Veerle Dero kandidaten. Ook Rita Paindavin en Stefaan Saeys, momenteel OCMW-mandatarissen nemen opnieuw deel. Zij willen graag verder meewerken aan het beleid in Galmaarden.

Als nieuwkomers verwelkomt CD&V Galmaarden Kim Bonduelle, Gunther De Smedt, Bart Marcoux, Diane Mertens, Michael Souffriau, Jo Stalpaert en Kathy Vandekerckhove. Zij nemen met zeer veel gedrevenheid deze verantwoordelijkheid op en zijn ook via hun professionele activiteiten en het verenigingsleven zeer nauw betrokken bij het reilen en zeilen in onze gemeente.

In deze uitdagende tijden - waarbij meer en meer verantwoordelijkheden naar de gemeenten worden overgeheveld - is het voor CD&V Galmaarden zeer belangrijk om te zorgen voor continuïteit en uitgebreide bestuurservaring.”

CD&V Galmaarden wil ook nadrukkelijk alle uittredende schepenen en mandatarissen bedanken voor hun jarenlange inzet voor de gemeente en haar inwoners.