Op 14 oktober trekken we met een sterke ploeg van 19 kandidaten naar de gemeenteraadsverkiezingen. Met onze nieuwe ploeg kiezen we resoluut voor verjonging, vernieuwing en verscheidenheid. Met een waaier aan persoonlijkheden en heel wat politieke, sociale en beroepservaring aan boord, staan we klaar voor onze inwoners. Samen hebben we één groot doel voor ogen. En dat is: De Weg Vooruit in Galmaarden. Een weg die 'veilig, duurzaam en respectvol' verloopt.

Vol enthousiasme en met veel goesting trekken we in oktober naar de verkiezingen. Onze ploeg is er klaar voor. We gaan er tegenaan om - zoals in het verleden - verder aan zet te blijven. Samen met jou als inwoner maken we onze warme gemeente nog meer tot dé plaats waar het goed leven, wonen en werken is. - Lijsttrekkers Patrick Decat, Marleen Merckaert & Ludo Persoons

Onze kandidaten hebben stuk voor stuk de ambitie om van Galmaarden een nog bruisendere gemeente te maken. Diversiteit is het motto voor deze vernieuwde, verjongde en vervrouwelijkte lijst. Ook de ervaring hebben we niet weggegooid. Onze kandidaten zullen hun talenten kennis ten dienste stellen van de lokale gemeenschap om samen met jou als inwoner een beleid te voeren dat voor iedereen uit onze gemeente een meerwaarde betekent.

We streven met onze ploeg naar een beleid dat een passend antwoord geeft op de noden en wensen van elke Galmaardenaar. Een beleid op maat van onze aangename plattelandsgemeente. Samen met jou maken we van Galmaarden een positivie en levenslustige gemeente. Een gemeente waar wij vol gaan voor constructieve oplossingen in plaats van verzuring. Een gemeente waar mensen nog mens kunnen zijn, met als einddoel een betere toekomst voor jong en oud. - Voorzitter Gilbert Van Hautte

>> Leer al onze kandidaten kennen

>> Lees ons volledige toekomstverhaal voor Galmaarden

>> Wij luisteren graag naar jouw ideeën. Vertel er ons meer over via ons contactformulier of in een privébericht via onze Facebookpagina